فروش دستگاه فور استریل

دستگاه فور استریل چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

ما واحدهای استاندارد را برای مدت کوتاه تحویل در انبار نگه می داریم. لطفا بروشور آزمایشگاه ویژه ما را بخوانید که اطلاعات دقیق تری در مورد کوره های آزمایشگاهی که می تواند برای شما جالب باشد را ارائه می دهد.
فور شامل سیستم قفسه ، ساخت دیواره سه گانه ، کنترل ریزپردازنده با خوانایی آسان است. اگزوز هوا را از محفظه تنظیم کنید بدون اینکه انگشتان خود را به منبع گرما نزدیک کنید. حتی در دمای 225 درجه سانتیگراد ، پوست خارجی این واحد تمام الزامات را برآورده می کند ، به این معنی که برنامه شما داغ خواهد ماند اما فضای کار شما اینگونه نخواهد بود. اجاق ها دارای تاییدیه هستند.
این اجاق گاز همرفت درجه ای از یکنواختی قابل مقایسه با اکثر اجاق های هوای اجباری موجود در بازار را فراهم می کند. تایمر دیجیتال 99 دقیقه و 99 ساعت دارای کنترل مستقل است بنابراین استفاده از آن اختیاری است. با اتمام تایمر ، برق فقط به عناصر گرمایشی قطع می شود.
از کوره و کوره های صنعتی در مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی در سراسر جهان استفاده می شود. آنها قبل از ورود به بازار ، نقشی حیاتی در آزمایش محصولات و مواد جدید دارند. شرکت وین طب ، طیف گسترده ای از تجهیزات گرمایشی مورد استفاده در آزمایشگاه ها را طراحی و تولید می کند. این کوره های آزمایشگاهی با رد پای خارجی و براق طراحی شده اند و کاملاً در محیط آزمایشگاه جای می گیرند. واحدهای قابل انباشته و مدولار در دسترس هستند و به شما امکان انعطاف پذیری بیشتری را در فضای تأسیسات می دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.