نحوه استریل کردن با دستگاه فور

دستگاه فور استریل چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

فور های خشک کن با فن طوری طراحی شده اند که برای همه کاربردهای خشک کردن شامل پیری ، چسباندن ، پخت ، خشک کردن ظروف شیشه ای ، پخت ، استریلیزاسیون ، عملیات حرارتی ، آنیل ، رفع استرس و آزمایش ثبات طراحی شده است. سری استاندارد S دمای تا 200 درجه سانتی گراد را ارائه می دهند ، در حالی که سری HT درجه حرارت بالا تا 300 درجه سانتی گراد می رسد. کنترل کننده های فور آزمایشگاهی می توانند حداکثر 9 برنامه 18 مرحله ای را ذخیره کنند ، که می تواند برای چندین دوره رمپ/خیساندن یا برای اجرای یک درجه حرارت و تغییر خودکار به دمای دیگر در یک زمان معین تنظیم شود. می توان هر برنامه گرمایش را از 1 تا 99 بار به طور خودکار تکرار کرد.
فورهای آزمایشگاهی با فن به منظور ایجاد یکنواختی دمایی دقیق و بدون هیچ گونه افزایش بیش از حد طراحی شده اند ، ریزپردازنده به کنترل دقیق محیطی دست یافته و مزیت بازیابی سریع پس از باز شدن درب را مشخص می کند. همه پارامترها در صفحه LCD بزرگ (LED برای مدل های HT) برای خوانایی سریع آسان نمایش داده می شوند.
همه فورهای گردشی کارخانه را با کالیبراسیون دمای 5 درجه در آزمایشگاه ما ترک می کنند ، نه فقط برای دقت دمای اندازه گیری شده (مشاهده شده با یک پروب در مرکز محفظه) ، بلکه همچنین برای یکنواختی دما (اندازه گیری شده با یک پروب در هر از 4 گوشه نیز) ، تا اطمینان حاصل شود که محفظه فور تا حد امکان یکدست است.
می توان از فورهای مایکروویو در آزمایشگاه ها برای گرم کردن سریع مواد استفاده کرد - یا آنها را کاملاً خشک کرد یا قطعه کار را تحت فشار ناگهانی حرارتی یا تنش میدان الکتریکی قرار داد. به عنوان مثال ، تعیین میزان رطوبت در نمونه های خاک یا بافت برگ می تواند در عرض چند ثانیه و نه چند ساعت انجام شود. اغلب تصور می شود که قرار دادن بار درون فور مایکروویو باعث گرم شدن یکنواخت و سریع آن می شود ، اما این همیشه صادق نیست.
oven lab
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.