ویژگی های دستگاه فور استریل

دستگاه فور استریل چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

برای گرمایش عمومی ضروری است از خشک کردن نمونه غذا تا پخت میکروچیپ ، فور آزمایشگاهی یکی از ابزارهای اساسی است که هر آزمایشگاهی باید داشته باشد. با پیشرفت های تکنولوژیکی و تقاضای روزافزون از کاربردهای مختلف ، این فور های آزمایشگاهی تنها از طریق آزمایشگاه های علمی به کار گرفته شده و نیازهای گرمایش صنایع مختلف از جمله مراقبت های بهداشتی ، دارویی ، حمل و نقل ، فناوری و پزشکی قانونی را نام برده اند.
به دنبال ماموریت ما در زمینه نوآوری در علم و ارائه فناوری پیشرفته موجودی گسترده ای از فورهای آزمایشگاهی و فرهای صنعتی را انجام می دهد و نیازهای اصلی تحقیقات و همچنین پیچیده ترین نیازهای گرمایش و خشک کردن را برآورده می کند.
چه در جستجوی فورهای خلاء ، فورهای جابجایی طبیعی ، فورهای جابجایی اجباری یا اجاق های تمیز ، یاماتو یک واحد مناسب برای شما دارد. چیزی کمتر از خدمات مشتری نمونه ، ما حتی می توانیم یک واحد را برای نیازهای خاص شما سفارشی کنیم.
فورهای طبیعی همرفت یاماتو که برای پخت ساده ، خشک کردن ، پخت و حالت دهی مناسب هستند ، ساده ترین و اقتصادی ترین سیستم را ارائه می دهند. همچنین به عنوان فورهای همرفت گرانشی شناخته می شوند ، هنگامی که می خواهید پودرها و سایر محصولاتی را که ممکن است توسط هوای اجباری مختل شوند ، پردازش کنید ، ایده آل هستند. فورهای همرفت طبیعی اغلب زمانی استفاده می شوند که یکنواختی دمای محفظه مهم نباشد.
منتخب فورهای مقرون به صرفه ، فورهای طبیعی قابل برنامه ریزی ، و همچنین فورهای خشک کن شیشه ای را که برای کارهای گرمایش روزانه ایده آل هستند مرور کنید.
گرمایش با دمای ثابت با فورهای همرفت اجباری یاماتو
فورهای جابجایی اجباری دارای یک فن هستند تا الگوهای جریان هوای عمودی یا افقی را برای نمونه هایی که ممکن است هوا به صورت عمودی از داخل یا اطراف عبور دهد ، ایجاد کنند. فور گازهای جابجایی اجباری یاماتو هنگام توزیع هوا در داخل محفظه ، قوام بی نظیری را ارائه می دهند. فورهای جابجایی اجباری را برای کاربردهایی که با نمونه های متعدد که نیاز به یکنواختی دمای دقیق دارند و همچنین نمونه هایی با رطوبت بالا ، بهترین گزینه را کشف کنید. از میان فورهای گرمایش پایه و مقرون به صرفه ، فورهای همرفت اجباری قابل برنامه ریزی با صرفه جویی در مصرف انرژی ، فورهای حرارتی قابل کنترل سرعت هوا و موارد دیگر را انتخاب کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.