خرید دستگاه فور استریل

دستگاه فور استریل چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

فورهای آزمایشگاهی ما در اندازه ها و سبک های مختلف موجود است. از میان مجموعه ای از اجاق های مفید ، گرانش یا خلاء و اتاق تمیز انتخاب کنید. این اجاق ها شامل ویژگی های متعددی از جمله دمای بالا ، خلاء و کنترل های ریزپردازنده است. از این فور های آزمایشگاهی می توان برای خشک کردن نمونه ، پخت ، بازپخت ، تهویه ، عقیم سازی ، تبخیر و آبگیری و سایر کارهای آزمایشگاهی عمومی استفاده کرد. دمای کارکرد تا 235 درجه سانتی گراد (455 درجه فارنهایت) متغیر است. این فور ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه ، مقاوم و همه کاره برای نیازهای تولیدی و آزمایشگاهی هستند.
فور های خشک کن طیف وسیعی از کاربردها را دارند: چه در یک محیط صنعتی برای تولید ، آزمایشگاه یا کنترل کیفیت و چه برای تحقیقات و توسعه علمی. آنها تقریباً روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و به سطوح بالایی از ایمنی ، قابلیت اطمینان و کاربرپسندی نیاز دارند. مجهز به این ویژگی ها ، نتایج خشک شدن ایده آل را برای سوختن ، سفت شدن ، خنک کردن یا گرم شدن ارائه می دهند.
فور های خشک کن IKA دارای توزیع دمای همگن هستند و به دلیل همرفت آزاد ، فرایند خشک شدن را به ویژه سریع و یکنواخت انجام می دهند. یک فلپ دریچه قابل تنظیم ، تبادل هوا را بهبود می بخشد و یک عایق خاص باعث ایجاد بو در استفاده طولانی مدت حتی در دماهای بالا می شود. حجم داخلی 125 لیتر است و حداکثر شش قفسه امکان ذخیره سازی بهینه نمونه ها را فراهم می کند. IKA یک فور درب شیشه ای اختیاری ارائه می دهد و امکان کنترل بصری دائمی فرآیند خشک شدن را فراهم می کند.
فورهای ما برای فرآیند حرارتی مطلوب مانند خشک کردن ، گرم کردن ، آزمایش حرارتی طراحی شده است.
این محفظه با محفظه های با کیفیت بالا تولید می شود تا از دمای دقیق تا دمای 350 درجه سانتی گراد اطمینان حاصل شود.
این فورها برای آزمایشگاه های علمی ، موسسات آموزشی ، پزشکی و صنعت عالی هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.