قیمت دستگاه فور

دستگاه فور استریل چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

فور های با کیفیت جاذبه با کیفیت دارای ساختار دو جداره و فولاد جوش داده شده بیرونی هستند. از عناصر پوسته پوسته با چگالی کم وات استفاده می شود. شامل ترموکنترل اتوماتیک ، نشانگر حرارت نور خلبان ، دماسنج جیوه ای (0 تا -300 درجه سانتیگراد) ، دو قفسه قابل تنظیم و 6 سیم 3 سیم با دوشاخه. همچنین دارای پایه های لاستیکی ضد خراش ، درب تمام لولای پیانو و دسته درب ترموپلاستیک اکسترود شده است.
دستگاه فور با فشار اجباری با کیفیت دارای ساختاری دو جداره و نمای بیرونی فولاد جوش داده شده سنگین است. فضای کار با یک اینچ پشم معدنی با چگالی بالا از کابینت خارجی عایق بندی شده و فضای داخلی آن از فولاد آلومینیوم مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده است. از عناصر پوسته پوسته با چگالی کم وات استفاده می شود. شامل ترموکنترل اتوماتیک ، نشانگر حرارت نور خلبان و دماسنج شماره گیری درب دار. همه اجاق ها دارای دو قفسه قابل تنظیم و 6 فوت ، سیم برق 3 سیم و دوشاخه زمین هستند. این واحدها همچنین دارای پایه های لاستیکی ضد خراش ، درب لولایی پیانو با طول کامل و دستگیره درب ترموپلاستیک اکسترود شده هستند.
قیمت فور آزمایشگاهی ساده و قوی در خشک کردن چندین مورد از جمله مواد غذایی ، مواد زائد ، مواد شیمیایی و موارد دیگر بسته به نیازهای خاص شما مفید است. قیمت فور آزمایشگاهی مدرن و سفت و سخت در سایت ماشین آلات اجتناب ناپذیری برای پردازش مواد غذایی و صنایع سبزیجات یا مزرعه برای خیساندن رطوبت اضافی و استفاده از روش گرمایش الکتریکی است. وزن این فورهای آزمایشگاهی بسته به مدل ها ممکن است متفاوت باشد.
بسته به رنگ ، اندازه ، طرح و کاربرد شما می توانید از طیف گسترده ای از قیمت اجاق آزمایشگاهی در وین طب انتخاب کنید. این قیمت فورهای آزمایشگاهی برای عملکرد بیشتر به دمای هوای ورودی مشخص و دمای هوای خروجی با روش های خشک کردن اتمیزه گریز از مرکز مجهز شده اند. بهترین قسمت خرید این قیمت فور آزمایشگاهی کارآمد خدمات پس از فروش است که شامل تعمیر و نگهداری و سایر فعالیت های مرتبط است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.